Julklappsstress

Hmm, kom inte på någon lämpligare rubrik.  Denna onsdag har inte varit någon speciell dag och jag visste inte vad jag skulle skriva om. Jag har köpt lite julklappar idag, eh väldigt spännande läsning... Att det skulle vara så svårt att komma på ämnen att skriva om i bloggen. Och jag som drömmer om att blir proffstyckare en vacker dag. *Ångest över att det aldrig kommer bli nåt av mig*. Nåväl, jag har i alla fall jullov nu. Jag ska naturligtvis försöka läsa lite över julen men det är frågan hur mycket det kommer bli. Kan inte riktigt motivera mig själv.  Jag borde läsa annan litteratur också men det ger mig lätt dåligt sambete över att jag inte läser kurslitteratur. Jag måste läsa och förbättra mitt ordförråd, det är skrämmande hur svårt jag har för att hitta orden i vissa sammanhand.  Det är skrämmande hur lite intressant jag har att berätta. Bäst att sluta nu innan det blir riktigt ointressant.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0