Skräpsinne

Jag blir så trött på mig för att slösat bort ännu en dag på att göra ingenting. Förr brukade jag fastna framför tv:n och kunde inte komma loss men nu är det internet som är problemet. idag har jag sett på ( via you tube): Conan O'brien i Finland, Jimmy Kimmel ( som intervjuar Hillary Duff . Varför tittade jag på det?), Jon Stewart i gammal tråkig intervju med Conan O´brien, Letterman, Ali G, Supernatural behind the scenes, intervju med Danneel Harris (för att hon tydligen är tillsammans med Jensen Ackles och jag är patetisk och måste därför veta hur hon är som person) osv.

Jisses, allt detta har jag tittat på och trots det var det inget som var särskilt intressant. Möjligtvis Ali G då, men inget var tillräckligt roligt för att jag skulle posta det här på bloggen.

Frågor/tankar som jag tänkt idag: Jag undrar om Jim Carrey och Jenny MCarthy är tillsammans eller har jag bara fått för mig det (de passar ihop)? Var Jimmy Kimmel och Sarah Silverman tillsammans på riktigt (udda par i så fall)? Jag undrar hur Jensen Ackles är i verkligheten? Är Hillary Duff snorrik och gör det henne till en dålig människa?

Varför bryr jag mig överhuvudtaget?

image59
Jag tog den här bilden för att jag blev så chockad av att se en anordning (i Serbien!!!) för att hämta plastpåsar för hundbajs. Det var inte många år sen man aldrig såg en kopplad hund i den här stan men nu  verkar nästan eventuellt rabiessmittade  gatuhundar vara utrotade. Det går framåt!, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Pyggme

Jim & Jenny McC = sant, men han vill inte gifta sig igen, så det lär väl inte bli något bröllop där inte. Jimmy & Sarah har varit ihop i många år, det var ju som "anniversery gift" hon gjorde Matt Damon-videon.

Hade faktiskt glömt bort det där med Jensen och Danneel. Hmm.

Läskigt med genomskinliga hundbajspåsar, men smart med påsar. I Österrike har de fyrkantiga ihopplattade papperspåsar man kan använda, som påminner lite om dammsugarpåsar, och en sida är liksom i hårdare kartong, så man kan skyffla upp bajs på plattan utan att behöva röra vid det! ;)

2008-04-07 @ 22:56:51
Postat av: Maja

Tack för svaren Pyggme. Nu slipper jag fundera över det där. Jag hade alltså rätt om Jim Carrey och Jenny McC! Men de har inte barn ihop va? Jag läste nyligen att Jenny har en autistisk son.

De där österrikiska påsarna låter smarta. Här är det dock så att väldigt få plockar upp bajset så det gäller att se upp när man promenerar. De har nog ingen lag mot det som i Sverige (väldigt bra att vi har det tycker jag) men så småningom blir det kanske det här också.

2008-04-08 @ 11:28:25
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0