Joshuas rumpa

Shit, jag är verkligen bra på det där med rubriksättning. Blivande journalist var det visst....

Var det inte länge sen jag skrev nåt om SYTYCD? Så här i baksmällans töcken (jag drack lite för mycket igår på tom mage när jag var ute med klassen) så börjar jag helt plötsligt känna ett stort behov av att titta på dans. Tyvärr har jag ju sett klart hela säsongen och jag vet vem som vinner. Om jag inte redan hade tusen serier jag ska följa i höst så skulle jag definitivt börja titta på den kanadensiska och australiensiska versionen också.

Störande att jag inte kan lägga in dansrutiner från de senaste programmen. Men då skulle jag ju avslöja vilka som gått vidare till slutet. Så det får bli Katee och Joshuas (mitt favoritpar!) samba från vecka tre i årets säsong. Kolla särskilt in Joshuas tajta rumpa, haha.



Om jag bara orkar masa mig upp så blir det nog bad idag igen (jag badade igår i Ljungskile) fast nu styrs nog kosan mot Bergsjön. Så himla härligt med fint väder.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Haha, ja jag blev medlem på Tv-land när jag var inne i min Carby-period ;) Och jag tycker verkligen att du ska göra listan, kan vara kul att se vilka du väljer.

2008-08-30 @ 16:31:26
URL: http://malin90w.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0