Pilobulus

Jag hittade det här klippet från Conan av en slump. Ganska imponerande faktiskt. Det är ett uppträdande av gruppen Pilopulus som gör... ja vad kallas sånt här egentligen?


Jag mår bättre nu men måste hålla mig vaken fast jag är skittrött. Missade Carnivále igår och måste se reprisen kl 00.25. Jag har gett mig fan på att jag åtminstone ska följa en serie på vanlig tv, och jag har faktiskt inget emot att se den med välgjord översättning till. De pratar lite otydligt och engelskan är lite gammalmodig ibland, utan text har jag lite svårare att hänga med. Det måste jag erkänna och då är jag faktiskt inte direkt dålig på engelska. Bara väldigt lat och bekväm som aldrig orkar slå upp ord jag inte förstår. I vilket fall som helst så har jag satt  mobilen på påminnelse och satt upp en kom ihåg lapp på kylskåpet så att jag säkert inte ska missa reprisen.

Det är bara fyra lediga dar nu. Hjälp! Fast, det är väldigt spännande också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0