Lars and the real girl

Ännu en film på filmfestivalen avklarad. Denna film med Ryan Gosling i huvudrollen var riktigt bra. Rolig och lite ledsam också. Det handlade om den asociala, märkliga Lars som skaffar sig en sexdocka till flickvän, övertygad om att hon är hans riktiga flickvän. Han får diagnosen  delusion men vad heter det nu igen på svenska? Jag vet precis vad det är men jag kan omöjligt komma på vad det heter.

Vädret verkar vara lite bättre idag. Jag kanske ska ge mig ut och titta på havet eller nåt. Sedan har jag ju premiären av nya säsongen av Lost kvar också. Det blir spännande men jag minns inte så mycket av s3 och borde egentligen tittat på något sånt där sammanfattningsprogram innan. Nåväl, man brukar ju inte fatta så mycket av den serien ändå. Jag undrar just om de kommer få ihop alla lösa trådar i slutet, men är tveksam till det. Det kanske slutar med att allt var en dröm i Dallas-stil,  fast då skulle jag bli rejält besviken. Egentligen är jag måttligt förtjust i Lost just av den anledningen att inget hänger ihop, eller rättare sagt att allt hänger ihop på nåt konstigt sätt. Men gruvligt spännande brukar det vara och det är väl gott så.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0