SYTYCD - feber

Det är lite lustigt. Under den här tiden utan internet (och någon verklig tv att prata om) så är det faktiskt So you think you can dance jag har saknat mest. Jag har t o m drömt om programmet flera gånger.... Kommer inte ihåg så mycket av det men jag tror att Benji från s2 var där och dansade en truddilutt. Hmm, hur ska man tolka det? Nu har jag i alla fall äntligen sett hälften av det jag missat när jag var borta. Det är nästan så jag längtar till imorgon kväll när jag ska se fortsättningen. Här kommer den dansrutinen som jag tyckte var bäst från avsnitt 4.08. Spoilers alltså men jag tycker inte att en dansrutin spoilar så mycket i sig. Man kan ju ändå aldrig veta hur folk röstade i slutändan.
Jag brukar inte gilla Broadway danserna så mycket men det här var riktigt synkat och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0