Förtrollad

"I've been dreaming of a true love's kiss" Ah, det är nåt visst med klassiska disneymusikaler. Den här filmen är dessutom en slags parodi på dessa filmer. Jag har varit på bio idag och filmen var riktigt bra faktiskt. Jag rekomenderar den. Verklighetsflykt så klart men vad gör det? Det var en massa barn i publiken och min syster undrade lite tveksamt om jag dragit med henne till en barnfilm. Men den funkar nog i de flesta åldrar faktiskt och min syster gillade den också.

Jag kan inte fatta att det är först nu som jag är ute på internet. Jag börjar verkligen bli beroende och det kändes konstigt under dagen att inte ens ha satt på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0