God jul!

Det här blir nog sista inlägget innan jul. Ska snart åka hem till mamma och fira jul där. Jag ser verkligen fram emot julhelgen, tror det kommer bli jättetrevligt. Huvudvärken är mitt enda orosmoln. Just nu är det okej efter att ha tagit värktablett men det återkommer hela tiden. Jag har svårt att tänka mig att det är vanlig spänningshuvudvärk, det här är mycket värre. och så särskilt spänd tycker jag inte att jag är. Tänk om det är nåt allvarligt! Jag vågar inte ringa sjukvårdsupplysningen, är rädd att de antingen ska avfärda mig och säga att det inte är nån fara alternativt be mig omedebart uppsöka sjukhuset. Jag vet, jag tänker inte rationellt på något sätt men fatta att jag är rädd av mig. Jag är rädd för allt, typ. Men mest för att dö.

Jag såg Elf igen igår. Ha ha, den är så rolig. Slutet är kanske lite konstlat och urkramat men första halvan är verkligen sjukt underhållande. Will Ferrel är en fantastisk komedi-skådespelare. Jag vill se Förtrollad på bio också, verkar vara lite i samma stil. Jag gillar filmer/tv-serier som växlar mellan saga och realism. Den har fått bra kritik också, huvudrollshaverskan har förresten varit med i ett avsnitt av Buffy säsong 5- Family. Jag var tvungen att kolla upp det för jag hade inte sett henne i nåt annat annars. Jag älskar IMDB.
 
Lyssnar på Britneys Spears Blackout nu och den är riktigt bra. Jag skulle aldrig köpa hennes skiva men internet öpnnar verkligen nya dörrar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0