Gott nytt år!

Jag måste egentligen göra mig iordning för jag ska hem till familjen och äta surkålskåldolmar (sarma, serbisk specialitet och jag fullkomligt älskar det!). Men är man internetberoende så är man. Jag kom inte upp förrän halv tolv idag och en halvtimme senare kom jag på att jag inte hade nåt att dricka ikväll. Jag rusade iväg till systemet då jag fick för mig att det stängde kl 1300. Helsvettig var jag när jag kom dit och insåg att de stängde först tre. Så nu måste jag duscha igen om jag ska vara någorlunda nyårsfräsch. Jag tror att det kommer att bli ett ganska lugnt och trivsamt nyårsfirande. Jag ska på middag med några vänner och sen vet jag inte riktigt vad som händer men det blir säkert bra. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0