Juldagen

Jag är määääääääääättttttttt! oj, så mycket kalkon jag ätit. och fruktsallad med grädde, och tårta.... Ska inte skriva så mycket. Man är rätt trött efter en hel dag med förberedelser för kalkonmiddagen. Mamma började tillaga den vid tio och jag har hjälpt till större delen av dagen, dels med maten och dels med att göra det fint här hemma. Är trött nu. Imorgon är det mormor som gäller. Det känns bra att det är lite kvar av julfirandet. Jag vill inte tänka på allt praktiskt och tråkigt som jag måste börja ta itu med snart. Typ vad jag ska göra i vår, egentligen.? *ångest*. Ja ja, det blir säkert bra.
 
Bebisar är söta! Jag har hållit och burit omkring på en bebis idag och han grät inte den här gången. Man blir glad av bebisar, eller jag blir det i alla fall. 

Här är en rolig you tube video, tack Sanna för tipset!
http://www.youtube.com/watch?v=EfKfPY-0VPg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0