Kändisnytt

Två chockande kändisnyheter igår. Andreas Lundstedt är HIV-positiv och Britney Spears 16-åriga lillasyster Jamie Lynn är gravid (!). Jag blev ledsen för att höra båda nyheterna, det är så sällan man hör om någon offentlig person som har HIV. Men bra och modigt att han vågar gå ut med det, hoppas att det får folk att inse att HIV inte bara gäller folk i Afrika nuförtiden.

Sedan till graviditeten, jag bryr mig så klart nada om Britneys syster men 16 år!!! Herregud, hon är bara ett barn. Dessutom är det framförallt barn och ungdomar som gillar henne då hon är Nickelodeons stora stjärna i USA. Vad sänder det ut för signaler egentligen. Jag minns när systrarnas mamma lärde ut att det var syndigt med sex före äktenskapet. Nu är det visst bara preventivmedel som är en synd...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0