Nordstan

Jag tog det dåliga beslutet att bege mig in till Nordstan kl 17.00 denna 22 december. OMG, vad mycket människor det var. Jag trodde ändå nånstans att alla andra redan hade köpt sina julklappar men icke. ALLA gick in mig, jag är tydligen osynlig. Jag brukar inte vara så rädd för ficktjuvar men i idag höll jag faktiskt hårt i väskan. Hittade inga bra sista-minuten klappar. Jag var dock rätt desperat att jag faktiskt gick in på apoteket och tänkte kanske hitta någon rolig kräm eller medicin i present (var fick jag den idén ifrån?) men insåg sen att det var rätt korkat. Vem vill ha tandtråd i julklapp liksom.

Fortfarande värsta huvudvärken. Som den hypokondriker jag är tänker jag så klart hjärnhinneinflammation. Men inser samtidigt att det nog borde kännas ännu värre. Jag har sett lite för mycket på House men jag vet ju att det som i början inte är farligt kan visa sig vara livsfarligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0