Sol ute och TRL!

Det är sol ute för första gången på evigheter! Måste gå ut innan det molnar till och ösregnar igen som det typ gjort konstant de senaste dagarna. Igår när jag och min syster skulle gå till bion blåste det skrattretande mycket och paraplyerna var rätt värdelösa. Det gick typ inte att komma fram och vi hade dessutom rätt bråttom. Så jag är glad att det är lite finare väder nu. Hoppas att det är klart imorgon kväll så att man kan se fyrverkerierna ordentligt.

Började dagen med att titta på TRL på MTV idag. Det är verkligen ett irriterande program och väldigt amerikanskt. Ändå var jag typ beroende av programmet ett tag. Jag vet inte riktigt varför, jag tyckte aldrig det var bra men på nåt sätt kändes det lyxigt med alla kändisarna och musikvideorna för mig som växt upp med tre kanaler. Det gjorde dessutom att jag fick rätt bra koll på amerikansk masskultur. Det en låt som spelades i flipp eller flopp i P3 populär för ett tag sen som jag kände igen när ingen i panelen gjorde det - Ally & AJ (två systrar som gjort tv också). Inte för att det är någon viktig kunskap att kunna och de är verkligen inte bra eller nånting jag skulle kunna lyssna på, men ändå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0