2008-04-18

Jag ska köpa biljetter till repetitionen av Eurovision song contest idag. Om det inte är alltför dyrt vill säga. Det finns ju flera rep men jag ska försöka gå på den till finalen eller till semifinal 2 som Sverige är med på. Får se om det går. Min syster kommer vara här då så vi ska gå tillsammans. Det är faktiskt rätt snart nu, tiden går himla fort.

Sedan så ska jag träffa några vänner till familjen idag, har blivit bjuden på middag. Det blir säkert bra, det enda är att jag tycker det är lite jobbigt om de frågar vad det är jag gör nuförtiden. Sist vi sågs så hade jag en massa planer om att hitta volontärarbete och liknande men nu har jag typ gett upp det. Det känns lite pinsamt att säga det, att jag inte gör så himla mycket. För min del är det helt okej, det är inte alls långt kvar tills min pappa och syster kommer hit och då blir det ändå som semester. Men ändå, det känns lite jobbigt att behöva erkänna mitt misslyckande med att hitta nåt att göra här i Belgrad. Visserligen har jag inte gjort så särskilt seriösa försök till att hitta jobb men det kan ju också räknas som en del i misslyckandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0