2008-04-22

Det är fint väder idag igen! Det är nästan så att jag börjar tröttna på det. Det inebär ju att jag måste gå ut hela tiden! Nä, det är ett lyxproblem så klart men jag kan tycka att det är lite trist med sommaren för att jag får dåligt samvete om jag sitter inne och tittar på tv hela dagarna när det är sol ute. Ibland är det dock det enda man vill göra. Idag är en sådan dag men när jag väl går ut kommer jag nog gilla det. Jag tänkte att jag skulle fota en del så då återkommer jag så klart med bilder.

Efter mitt misslyckade besök hos frisören igår så känner jag mig rätt ful. Jag tycker alla mina kläder sitter dåligt också. Men jag har inte pengar att köpa en helt ny garderob direkt. Jag tror att jag faktiskt ska sätta lite sprätt på pengar idag, jag skulle behöva ett par nya skor. Har tittat på det en del men inte kunnat bestämma mig. Vem vet, jag kommer kanske hem med nya skor idag.

Jag tror jag ska åka till landet i helgen. Vi har en stuga och i byn där känner jag rätt mycket folk. Det skulle vara trevligt att träffa alla och sen är det en fantastiskt vacker plats också. Hmm, jag får nog ta och åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0