36 timmars bussresa - Here I come!

Nu har jag packat  väskan och är redo att åka. Åker ju inte förrän imorgon men ändå, det gäller bara att komma upp klockan 5. Men jag har beställt telefonväckning ifall mobilen mot förmodan skulle lägga av. Hmm, är inte så nervös för själva resan faktiskt. Det kan inte båda gott, vad kan jag ha glömt?!!! Det enda jag är rädd för att jag skulle bli kvar under en toapaus i Ungern eller nåt sånt och bussen åker ifrån mig. Tänk vad hemskt det skulle vara att stå där helt ensam mitt ute i ingenstans där ingen kan engelska. Hehe, jag har visst lite fördomar mot ungrare men jag fastnade på Budapests flygplats en gång i flera timmar och INGEN KUNDE ENGELSKA! Men det var å andra sidan 1994 så det kan nog ha hänt en del sen dess. Dessutom ska inte bussen kunna åka ifrån mig, de räknar säkert alla passagerare innan de åker i väg. Det måste de göra.

Kommer lämna kvar min bärbara dator här i Belgrad. Jag kommer bara vara nojig om jag ska behöva släpa runt med datorn vid varje paus av rädsla för  att någon ska ta den. Jag får klara mig med mammas dator, detta innebär dock att jag inte kommer kunna ladda ner tv-serier (jag tror inte mamma vill att jag gör det på hennes dator) eller lägga upp bilder på datorn. Men det är bara i drygt en vecka så det ska jag nog kunna överleva.

Okej, ni får ha det så bra. Kommer inte ha tillgång till varken dator eller internet under ett antal dar så ni får hålla till godo utan mig. Det klarar ni säkert.

Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej:), läs gärna om min bussresa idag xD haha. kram

2008-05-12 @ 10:06:23
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0