Åska

Nej, det åskar ute! Jag hatar åska, är ärligt talat rätt rädd för det. Hoppas att det inte kommer nära för då måste jag stänga av datorn. Tänk om datorn pajar! Då dör jag. Men jag tror vi har en åskledare på¨taket, då borde det väl inte vara någon fara? Det var hur fint väder som helst för en stund sedan, jag var t o m ute och solade. Jättehärligt.

Tillägg: Nu är det fint väder igen. Det var ett kort åskväder, men ni skulle sett hur det regnade och blåste och hade sig. Jag var väldigt glad att jag hunnit ta mig hem innan det började. Nu ska jag ut i solen igen, tror jag ska försöka äta ute idag. Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Clara

du får göra som min mormor; stänga in dig i garderoben med två kubbar mot öronen!:)

2008-04-19 @ 13:09:28
URL: http://CMK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0