Bababababa (jag är dålig på att komma på rubriker)

Jag tror jag har lugnat ner mig lite nu.  Det hjälpte nog med Chuck. Har pratat med min släkting om vilken spårvagn jag ska ta och så. Det är bara att hålla tummarna att det ska gå bra. Min gammelfaster sa att det är ingen fara "Du är ju resvan!", hehe det är ju just det som är grejen. Trots det så blir jag skitskraj så fort jag ska hitta till nåt nytt ställe. Det var nog det jag tyckte var det värsta med att jobba i vikariepool, när man skulle hitta till nya skolor och dagis tidigt på morgon (när man precis fått samtal om man ska hoppa in på studs). Usch, jag är glad att jag slipper det i alla fall.

När man har annat man borde göra så kan man roa sig med att ta tråkiga självporträttsbilder. Det är vad jag har gjort idag.

Kommentarer
Postat av: anna

det är kul med såna där bilder ibland :)

hoppas resan går bra! det gör den säkert. härlig med kroatien iaf :)

2008-04-10 @ 19:04:18
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0