blogg.se funkar igen!

Blogg.se funkar igen. Yay! Hoppas att det förblir så. Jag hinner inte skriva så mycket nu för jag måste packa och förbereda för resan. Jag åker tillbaks till belgrad ikväll och det är lite stressigt att få ihop allt. Jag hatar att fixa med en massa grejer. Och jag gillar egenligen inte att flyga så lite rädd är jag allt. Men det är som det är. Hmm, jag hinner som sagt inte skriva så mycket just nu. Jag lovar att det kommer bli mycket mer när jag kommer tillbaks till Belgrad.

Kommentarer
Postat av: Li

Hej du!
Synd att vi inte hinner träffas nåt mer innan du sticker, men det är ju inte så långt kvar tills du kommer hem hoppas jag. Flyg säkert och ha det bra där nere! Kram kram!

2008-04-01 @ 11:58:03
Postat av: Maja

Hej Li! Jag vet, tiden går alldeles för fort ibland. men vi ska förhoppningsvis kunna se snart. Kram

2008-04-01 @ 12:33:45
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0