Bojkotta kanal5, kanske?

Jag är så arg på kanal5 just nu för de har ändrat nånting på sin hemsida så att det inte går att titta på webtv om man inte befinner sig i Sverige. Jag som redan börjat följa So you think you can dance Skandinavia, de kan ju inte ändra reglerna nu!!!!! Gah, det är så sjukt irriterande. Nu måste jag antingen leta upp det på annat håll eller lägga ner det. Lite får jag lust att bojkotta hela skiten för  jag så arg på kanal5 att jag inte vill stödja dem eller nåt av deras program. Dessutom vet jag faktiskt inte om det kommer bli så lätt att fortsätta se på serien för jag har redan kollat en torrentsida och där fanns det inte, och på you tube är det bara enstaka klipp. Hur ska jag göra? Suck, jag får väl vara tålmodig och vänta på den amerikanska versionen istället, den är ju ändå bäst.

Men jäkligt dåligt av kanal5 att göra så här, vill de inte ha tittare på webben? Det är väl bra att det finns svenskar utomlands som vill se deras produktioner. Jag borde skriva ett argt mail till dem och säga att jag numera bojkottar kanal5 men samtidigt orkar jag inte riktigt att engagera mig så. Jag har alltid blivit förundrad över folk som orkar maila tidningar/tv/radio och klaga och ha sig. Jag kan bli irriterad på saker och ting men det leder aldrig till att jag faktiskt sätter mig och skriver ett brev.

Ja ja, det här är en världslig sak som mamma skulle ha sagt. Jag överlever utan SYTYCD Skandinavia men ändå, trevlig förströelse är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0