Chuck

Jag vet inte riktigt varför men efter att ha sett halva säsongen av den amerikanska tv-serien Chuck så lade jag helt plötsligt av. Det ä mer än en månad sen som jag såg på det senast men nu har jag ett nytt avsnitt nedladdat som jag ska se på strax. Än så länge tycker jag bara att det är lite småtrevligt och det är inget jag längtar efter, men jag har hört att det bara ska bli bättre och bättre.

Har du inte sett det så tycker jag du ska kolla in det, Rachel Bilson ska gästa också och det är väl många bloggare som är intresserade av det (kan jag tänka mig, för min del gör det detsamma). Om du inte laddar ner så går det på lördagkvällar (dålig tid) på tv3. De har haft väldigt dåliga tittarsiffror hittills men de får väl skylla sig själva när de sätter in en ny serie på lördagkvällar. Tv3 är helt klart Sveriges sämsta kanal. image60
image62

Kommentarer
Postat av: Jenny

men för livet är väl lite överdrivet av mig, men ja jag får fortfarande riktiga rejäla obehagskänslor när jag tänker på dom där äckliga raggsockorna som hånglade och hade en del av en död hund som husdjur. dom har jag drömt mardrömmar om kan jag säga, och inte bara en gång.

vilse i pannkakan not so much, men det var jag äldre när jag såg och eftersom jag var intelligent nog att stänga av då så har jag inte sett mycket, och alltså inte fått nåt värre intryck av det mer än att jag tycker det är fruktansvärt dåligt. så jag tror nog att man blir bra påverkad av det man ser när man är liten. det sitter kvar, särskilt det som man tyckte var läskigt.

2008-04-07 @ 20:18:12
URL: http://ynnejj.webblogg.se
Postat av: Magdalena

Chuck blir verkligen bara bättre. Jag fastnade inte alls efter piloten och det tog flera månader innan jag tog upp den igen. Men då såg jag dem i rask takt. Det är inte en av mina favoritserier, men den är riktigt underhållande. Rachel Bilson gör väl ingen fantastisk rollprestation direkt, men hon är inte dålig iallafall. ;)

2008-04-08 @ 08:58:03
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0