ESC - here I come!

Jag har köpt biljetter till semifinal 2 av Eurovision song contest istället för till genrepet. Det var inte alls så dyrt som jag trodde. Wee! Jag ska gå på ESC, på riktigt! Yay! Det är den tävlingen då Sverige deltar så att jag kan heja på mitt modersland. Det ska bli askul. Jag har försökt få tag på min syster (som är utomlands) för att  meddela nyheten men har inte fått tag på henne. Hon kanske läser det här dock.

Jag har haft en bra dag så här långt. Det var trevligt att träffa familjen som jag skrev om tidigare, de hjälpte mig att beställa biljetter och så. Dottern i familjen är bara två år yngre än mig och är trevlig. Vi har tyvärr inte så mycket gemensamt att prata om men det är väl bra att jag har några kontakter i alla fall. Jag ska dit på söndag igen på middag och i veckan ska dottern följa med mig till frisören, för jag behöver verkligen klippa håret nu. Det blir nog kul.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh vad roligt!! :D

2008-04-18 @ 20:55:54
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: anna

gud vad roligt! :D då får du hålla tummarna för charlotte :)

2008-04-20 @ 13:49:33
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0