Godnatt och sov gott

Nä, jag tror jag ska stänga av datorn snart. Har inte haft så mycket att skriva idag, jag brukar själv kolla in de bloggar jag läser flera gånger per dag så jag därför tycker jag det är lite trist att jag inte kan erbjuda fler inlägg. Men har man inget att säga är det nog klokare att hålla tyst.

Fast jag är liksom inte en person som gillar att hålla tyst, jag är väldigt mycket mer av en sådan som pratar hela tiden. När det uppstår pinsamma tysnader med andra får jag panik, och då börjar jag babbla på om allt möjligt istället. Jag är nog dessutom en sådan som pratar först och tänker sen. Det kan även tillämpas till det jag skriver, men inte alls i lika hög grad. Nej, när jag skriver är jag ganska kontrollerad för jag tycker det mesta jag skriver är skitdåligt. När jag pratar är det mer direkt, vilket innebär att jag kanske säger lite mer korkade saker, men å andra sidan oftast mer underhållande saker. Spontana människor är oftast roligare än de som bara kan säga smarta saker.

Nej vad jag är trött nu. Måste sluta skriva nu innan det blir alldeles oläsligt.

fghcvgh jkgyseropäbhilvcghzsdrawiopäjkghjtyudryserhui jgyutgyudrtdrthdrthdrthdrh Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0