Grönt

image65
Grönt är skönt. Nej, det finns ingen särskild anledning till att jag publicerar den här bilden (eller till att jag tog den överhuvudtaget) men det är trevligt att det börjar blir grönt. Jag älskar våren och det är skönt att den kommer tidigare här.

Hmm, vad ska jag skriva om? Kanske att jag inte har något att skriva om. Kul inlägg! Jag är hungrig men jag orkar inte göra i ordning nåt att äta. Jag undrar vad det säger om mig. Att jag är extremt lat? Förmodligen, eller bara helt enkelt dum. Men jag tänker det att jag ändå ska gå och lägga mig snart och då kan jag lika gärna spara hungern tills imorgonbitti. På nåt sätt känns det logiskt.

Kommentarer
Postat av: anna

oj här var det många roliga inlägg att läsa sen sist :) har inte hunnit hålla mig uppdaterad de senaste dagarna, desto roligare idag. gud vad härligt när det är så grönt!

2008-04-09 @ 13:14:15
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0