Happy happy

Min syster ringde mig från Singapore (dvs dyrt samtal) för att hon var tvungen att prata om den roliga nyheten med mig. Hon var överlycklig över att jag fixat biljetter till semifinalen. Hennes glädje smittade av sig så nu känner jag mig riktigt glad för det här också. Det var jag så klart redan innan men det blev ännu mer verkligt nu på nåt vis. Jag har alltid älskat den tävlingen (trots att det är ett stort kommersiellt spektakel) och det har alltid varit en barndomsdröm att se det på riktigt. Skitsamma att det inte är finalen, vi kommer ju få se Sverige och finalen kan vara kul att se på stan via storbildsskärm. Jag längtar till 22 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0