Hej så länge Belgrad, hallå Zagreb

Det här kanske blir det sista inlägget på ett tag. Kommer inte ha tillgång till internet i Zagreb (om jag inte besöker ett internetkafé förstås), så vi hörs nog inte förrän på måndagkväll. Jag är fortfarande nervös, jag blir alltid sådan här, till slut vet jag inte riktigt vad jag är rädd för. Jag vet bara att jag är det - rädd. Ja ja, det är nog bra för mig att komma iväg lite. Har varit för mig själv i lägenheten alldeles för länge. Måste klaga lite på kanal5 också, de har bara lagt ut första delen av SYTYCD på webben. Jag vill se allt ju!!!


Rilo Kiley med Silver Lining. De är ju så bra så jag kände för att ta med den här videon (även om det inte är min favoritlåt med dem).

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tycker verkligen att du ska ge Dirty sexy money en chans. :)

Ha det så bra på din lilla semester. ;)

2008-04-11 @ 09:39:17
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0