Hemkommen

Så, resan gick bra och jag är tillbaks i Belgrad igen. Planet var närmare en timme försenat och luftkonditioneringen funkade inte så det var skitvarmt men huvudsaken är att jag kom fram. Min gulliga granne hade gjort kvällsmat åt mig när jag kom hem för en timme sen. Jag råkade desvärre sätta nåt i halsen och det var lite läskigt ett tag för jag kunde inte få upp det och jag hostade som bara den. Inte att det var nån Mama Cass situation eller så men jag hann bli lite rädd.

Sedan så är jag lite sur för att jag inte lyckades få någon billig taxi hem, snål som jag är. Men jag var jävligt trött och ville bara hem och jag får väl förlåta mig själv för att jag är värdelös på att pruta. Taxi är trots allt billigare  här än i Sverige så jag borde inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Skönt att du kom fram ordentligt. :)

2008-04-01 @ 23:27:43
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: anna

skönt att resan gick bra :) vad gulligt av henne att laga mat till dig :)

2008-04-02 @ 08:58:45
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0