Indiska burkar

image53
Jag har en känsla av att jag är den enda bloggaren som publicerar bilder på mina egna konserver.... Men de här indisk/pakistanska burkarna av märket East end är så goda! Min mamma brukar köpa det i en pakistanskägd butik och det är bara att värma färdiga rätter som smakar som hemmalagat. Det kan jag verkligen rekommendera. Jag nämnde det till henne att jag kunde tänka mig att ta med lite eftersom sånt är svårt att få tag på i Serbien. Samt lite sill och så som är lätt att ta med och hon köpte hur mycket som helst. Eller, nu kommer jag inte svälta på ett tag i alla fall.

Belgrad är sig likt, men det har blivit betydligt grönare sen jag var här sist. Det visade väl bilden på blommande syrén om inte annat. Det är rätt bra med mig, det känns bra att vara här och jag har faktiskt en del att göra. Inte så att jag fått nåt jobb eller så men jag har en del att skriva för jag håller på med ansökningar till hösten. Vad exakt det gäller tänker jag inte skriva om än, ni märker det nog så småningom.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja Dollhouse längtar man ju såklart till. Men det får bli ett annat inlägg. Serier på gång som man längtar till. :D

2008-04-02 @ 16:44:20
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0