Intensiv känsla


Idag när jag var ute och gick på stan fick jag en härlig känsla av hur glad jag är över att vara i Belgrad. Inte för att allt är underbart här för det är det verkligen inte. Men det var någon slags upplevelse av att vara här och nu som var härlig. De här bilderna är tagna idag, som ni ser så börjar det verkligen blir grönt nu och uteserveringarna är i full gång. Trevligt!

Ikväll ska jag ser de två sista avsnitten av Dark angel. Under vissa delar av s2 tyckte jag att det började spåra ur och att det kanske var lika bra att den blev nedlagd. Men nu när det är så lite kvar är det faktiskt så att jag börjar sörja det kommande slutet. Jag vill inte att det ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0