kanal5, igen

Ni minns kanske att jag tidigare skrivit om att kanal5 ändrat inställningarna på webben så att man inte kunde se webtv från utomlands. DE HAR ÄNDRAT DET NU! I alla fall för So you think you can dance, vilket är det enda jag bryr mig om. Yay! Bara det inte var tillfälligt...! Jag vill kunna se SYTYCD!  Fast nu har jag varit utan det så länge att jag inte var lika exalterad som jag brukar. Det är trots allt inte så långt kvar till den amerikanska version, som är såå mycket bättre. Inte så mycket när det kommer till danserna men när det gäller allt det övriga; programledare, jury och underhållningsvärde så är den amerikanska versionen ett stort steg före.

Jag avslutar dagen med en bild från idag. Det fina vädret fick ge vika åt regn, titta nogrannt på molnen så ser ni att regnet är på väg
. image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0