Landet i bilder


Några bilder från igår. Den första är från Belgrad tidigt på morgonen när ingen människa är ute (nästan). Jag gillar faktiskt att vara ute på stan när nästan inga andra är det, även om jag inte gillar att gå upp så tidigt. Sista bilden är vår trädgård och det gamla huset  kan skymtas.

Jag är så trött idag, har fortfarande inte hämtat mig från gårdagen. Även om det var skönt att kunna komma hem till min säng på kvällen, var det lite väl intensivt att åka dit bara över en dag. Sammanlagt blev det nog fem timmars bussresa igår så det kanske inte är så konstigt att jag är trött. Jag skulle vilja vara där under en längre tid, men då helst i sällskap med någon i min familj för jag gillar inte att behöva vara där ensam. I maj kommer ju min syster och pappa hit så då ska vi åka dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0