Natti natti

Det här blir sista inlägget idag, det känns tidigt att stänga av datorn så här dags men jag är väldigt inne i min bok som jag snart har läst ut ( Mannen i mina drömmar av Curtis Sittenfeld, Väldigt bra och det är ingen chic lit även om det låter så att döma av titeln) och vill lyssna på Rilo Kiley (the execution of all things) som jag älskar. Datorn kändes distraherande när den stod på så jag bestämde mig för att stänga av.

Jag har inte tittat på väderleksrapporten (jag älskar det ordet!) för de kommande dagarna men som jag nämnt tidigare måste jag undvika solen pga min acnemedicin. Det har jag försökt också men det är svårt att bara gå i skuggan och jag märker att jag faktiskt fått lite färg idag. Det är inte så bra om det nu är stor risk att jag kan få dessa toxiska eksem som min hudläkare varnat om. Jag undrar om det är farligt? Läkaren sa bara att det inte är att leka med...  Det är faktiskt så att jag hoppas att det blir regnigt de kommande dagarna så att jag kan fortsätta med medicinen lite till. Det har hjälpt mot mina finnar och jag är rädd att om jag slutar kommer de komma tillbaks. Tanken var från början att jag skulle använt dem till slutet av maj men att jag skulle sluta tidigare om det blev värmebölja. Men solen har ju en del positiva effekter mot finnar också så det ska förhoppningsvis gå bra. Men jag hatar verkligen att känna mig ful pga en massa finnar i ansiktet. Speciellt som jag inte är tonåring längre, konstigt nog hade jag inte mycket till finnar under puberteten.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det låter underbart med sol och så varmt, men jag förstår att det blir jobbigt när du inte får vara i det. :(

2008-04-08 @ 09:00:07
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0