Ny dag.

image97
Ytterligare en bild från landet, jag tycker inte riktigt bilderna gör det rättvisa. I verkligheten är det ännu vackare. Jag älskar den platsen, bara dofterna och ljuden gör att jag slappnar av. Nu ska jag gå ut, ska på middag hos den där familjen jag är hos ibland. Jag är rätt hungrig faktiskt för jag hade bara lite kex  att äta till frukost. Jag gick faktiskt ut för att handla igår men eftersom det var helgdag här var allt typ stängt. Men nu är påsken slut även här. Det är 20 grader och sol ute, men om jag fattat det rätt är det varmt även i Sverige och GBG i dag. Konstigt, jag vill att det alltid ska vara varmare här så att jag kan skryta med det. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja igår var det 20 grader här också. Fantastiskt skönt. Vet inte vad det är nu för jag har inte varit ute på en stund. Men på väg till jobbet vid 8 imorse var det 17 grader. Ovant men väldigt härligt. Men graderna lär väl stiga i Serbien snart. Känns som ni haft det såhär varmt länge nu. För oss är det ju alldeles nytt. ;)

Nej vanligtvis jobbar jag inte söndagar. Men håller på att få truckkort på jobbet och i söndags hade vi teorikurs och teoriprov. Hur lätt som helst. Men segt att sitta på jobbet en hel söndag. Men vi får betalt för att ha jobbat en söndag, plus en ledig dag så det är okej nu när det är över. ;)

2008-04-29 @ 13:56:28
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0