Oroad Maja, som vanligt

Jag oroar mig för morgondagens resa till landet. Inte för att vara där, det ser jag bara fram emot men att komma dit är jag nervös för. Jag är rädd att jag inte ska hinna till bussen så tidigt på morgonen för att spårvagnarna inte går. De borde gå men igår fick jag vänta i 30 minuter på en spårvagn så jag litar inte på dem (det existerar inga tidtabeller här...), i princip skulle jag hinna gå till busstationen men då måste jag gå igenom ett område som är lite ruffigt och frågan är om jag vågar det. Eller om det i själva verket skulle vara dumdristigt. Jag vet inte, det är ju inte värt att det händer nåt hemskt bara för att jag säkert inte ville missa bussen. Det går fler bussar, jag vill bara unvika stressen om jag missar den första.

Jag måste nog gå upp kl 5.00 imorgon.... Usch, hur ska det gå! Jag borde lägga mig snart men det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna somna så här tidigt. Tyvärr är jag en sån där person som inte fungerar om jag inte får 8 timmars sömn (minst) varje natt. Fast en gång är ingen gång, jag bara fasar för att jag inte ska kunna komma upp.

Nej, nu måste jag sluta oroa mig. Det ordnar sig!!!! Hoppas jag. Imorgon är jag utan internet hela dagen så vi hörs på måndag.

Kommentarer
Postat av: anna

du behöver inte oroa dig, I'm here :) har bara haft fullt upp med fest, jobb och bio :P

2008-04-26 @ 21:55:58
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

haha men jag förstår dig med tanke på hur mkt jag brukar skirva. hoppas allt är bra med dig:)

2008-04-26 @ 22:14:58
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0