Överviktig väska?

Så nu är väskan stängd. När jag åkte hit från Belgrad hade jag nästan inte med mig nånting men på nåt sätt har jag nu en väska som förmodligen är lite överviktig. Jag är bara glad att jag fick igen den för det var faktiskt på håret. Gud, vad jag är trött nu, känner mig helt slut. Snart ska jag stänga av datorn och packa ner den. Tänk om jag skulle glömma den här hemma!!! Du milde, då skulle jag dö typ. Det är ju min livlina. Hmm, nu blev jag faktiskt nojig över att jag skulle kunna glömma datorn. Kanske bäst att stänga av med en gång trots att jag inte behöver åka än på ett tag.

Jag skulle egentligen vilja publicera lite bilder från senaste veckan men kabeln är nedpackad så det blir nog svårt. Ja, det får bli senare helt enkelt. Ha det så bra så hörs vi (förhoppningsvis) sent ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0