Skådespelare i verkligheten

Är man tv-tokig som jag så intresserar man sig ofta för vilka tv-skådisarna är i verkligheten. Eller jag gör det i alla fall, och vilka de dejtar och så. Det är alltid mycket intressant. Just nu har jag precis läst att Alona Tal  född 1983 (Meg i Veronica Mars) är gift med en mycket äldre man, nämligen Marcos A. Ferraez som är född 1966. Ni får göra matten på hur stor ålderskillnaden är, jag orkar inte det. Jag vet inte varför jag bryr mig men på nåt sätt blir jag besviken på Alona (som för övrigt är israelisk), varför gifter hon sig med en gammal gubbe för? Ja, ja de är säkert väldigt lyckliga och jag vet som sagt inte varför jag bryr mig.

En annan sak jag nyligen läst är att Mila Kunis (That 70´s show) ursprungligen är från Ukraina. Hon kom till USA först som 7-åring. På nåt sätt gör det henne mycket mer intressant och jag skulle vilja höra henne prata ryska. Jag som tyckte hon var jobbig (speciellt hennes röst) men nu är det nästan så jag måste se Forgetting Sarah Marshall bara för henne. Eller alltså, jag har ändå tänkt se den för Kristen Bells skull. Milas namn är egentligen Milena Mirkevna Kunis (Milena är förövrigt är väldigt fint namn) och hon har varit tillsammans med den gamla barnskådisen Macaulay Culkin i 6 år. Där ser man. Han verkar inte skådespela så mycket nuförtiden, bara enstaka filmer de senaste åren. Men jag har för mig att han hade drogproblem när han var tonåring och det verkar ju bättre nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas att du får en fin dag!

2008-04-16 @ 13:04:03
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: madeleine

Hjälp mig att komma på förslag till en Charad!! :)

2008-04-16 @ 20:15:55
URL: http://madeleine1989.blogg.se
Postat av: anna

jag gillar verkligen mila kunis. tyckte hon var bra i that 70's show också :)

2008-04-17 @ 13:30:16
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0