Skatteåterbäring

Det visade sig att jag kommer få 8700 kr i skatteåterbäring i år!!!! Wetwew! Yay! Hurra! Det kommer väldigt lämpligt med tanke på att jag inte tjänar nåt för tillfället. Jag är lite förvånad  över att det var så mycket men det är väl för att jag jobbade mycket under första halvan av året för att sen inte jobba nånting. Trots att det är pengar som jag redan tjänat känns det verkligen som att få en present. Ja, pengar är trevligt. Jag tycker särskilt om känslan av att ha pengar på lager, sedan så är jag rätt bra att på att hålla på det. Jag är ingen storspenderare och det är tack vare det som jag klarar mig ekonomiskt nu utan någon inkomst. Men nu med det här extra tillskottet behöver jag inte oroa mig. Det känns bra.

Jag har inte skrivit så mycket om mitt liv på sistone. Om vad jag gör och så. Det är väl för att jag inte gör så där jättemycket, men det gör mig inte direkt nåt. För tillfället känns det bra att få slappa. Jag kommer nog åka till Zagreb, Kroatien om en vecka och hälsa på en släktning. Jag har verkligen lovat henne att jag ska åka hur länge som helst så jag måste dit. Det ska bli kul så klart även om det känns lite omständigt att åka till ytterligare ett annat land när jag ändå precis är hemkommen från Sverige.

Om jag fattat det rätt så är det fint väder i Göteborg idag? Här i Belgrad är det riktigt kallt, bara 8 grader och regnigt. Men jag har å andra sidan inte gått ut idag så mig berör det inte.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jeez, inte dåligt! Hur fick du reda på det?

2008-04-05 @ 18:20:13
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: Madde

Ja, det förstår jag att det var en trevlig överraskning. Själv är jag lite orolig att det inte blir lika trevligt för min del. Men okej, då ska jag hålla utkik efter den, har inte fått den ännu. Tack så mycket!!

2008-04-05 @ 19:38:57
URL: http://visby1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0