sms-olyckor

Hatar inte ni när man råkar skicka iväg ett ofärdigt sms? Det hände mig idag, där slutdelen lät ungefär så här: smfjdsh. Jag skrev på serbiska och det är alltid jobbigt för jag vet inte hur man ställer om språket så jag får stava in nya ord istället (ta bort t9 skulle väl vara ett alternativ kanske). Jag försökte skriva ett nytt sms men det tog sån tid att jag hann få ett Huh? vad menar du?- svar under tiden jag skrev. Det var väldigt pinsamt.

Min granne gav inte mig mat idag. Det är så fånigt att jag hunnit vänja mig vid det, jag är helt klart bortskämd. Vi bestämmer aldrig från dag till annan utan det är alltid hon som bjuder in mig på mat. Men eftersom hon nästan alltid gör det räknar jag oftast med det. Men så inte idag, vilket innebar att jag var tvungen att fixa ihop nåt själv (jag åt sill och potatis, med morätter vid sidan om. Alltså bara det). Resultatet: jag är fortfarande hungrig och kommer vara  det ända tills imorgon. Jag har mackor och så men jag är inte så sugen på det och det brukar sluta med att jag inte äter ordentligt. Åh, jag saknar min mamma och hennes mat!

Jag läste på SVT:s hemsida att de väntas värmebölja med upp till 15 grader i Sverige. Värmebölja? Höhöhö, här kommer det kanske bli upp till 25 grader och sol i helgen. Det är värmebölja det. Nu har jag slutat med min acnemedicin så jag kan vara ute i solen och sola också. Härligt!

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad härligt med sån värme! jag njuter av värmen nhär men den är ju långt ifrån vad du har :)

2008-04-18 @ 10:49:45
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0