Snart sommar

Jag har tyvärr inga bilder att visa men det var underbart fint här i Belgrad under eftermiddagen. Den här tiden på året är verkligen den finaste, det är grönt som bara den och väldigt blommigt. Syrénerna håller dessvärre redan på att blomma över så jag var tvungen att dofta lite extra på dem. Det är så härligt att sommaren står för dörren, jag har inte längtat så mycket efter våren och sommaren då det knappt var någon vinter i år. Men nu var det som att det slog mig att årets bästa tid faktiskt är nu, himla härligt. Tänk när man kan ligga på stranden och bada, bada, bada i havet. Åh, jag längtar!

Jag ska träffa en syssling ikväll, mest för att lämna över pengar som min gammelfaster skickade med mig. Jag har inte sett min syssling på 1,5 år så det blir säkert trevligt. Men jag vet inte hur mycket tid hon har att fika och så för hon hade tydligen tenta imorgon. Jag funderar på att resa ut till landet snart, kanske redan till helgen. Jag får se, men det är nog otroligt vackert på det ställe vi har sommarställe nu. Kanske att jag bara åker dit över dagen för jag har ingen lust att sova ensam i huset eller hos grannarna. Jag får se hur jag gör.

Jag lyssnar på the Shins för tillfället, först tyckte jag inte det var så mycket att hänga i granen men musiken växer och nu gillar jag det riktigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0