Sol, sol, sol, sol

Solen skiner ute idag och tydligen ska det bli upp till 22 grader! Det låter ju härligt men tyvärr känner jag mig lite hängig. Jag måste lära mig att äta bättre för jag tror att jag ständigt lider av näringsbrist som det är nu. Till frukost har jag ätit några kakor och te, mycket nyttigt. Jag har en del att fixa idag, ärenden och så. Det kommer nog inte bli en lika eländig dag som igår när jag fastnade framför you tube. Det borde startas en behandlingsgrupp för internetberoende människor, folk som inte kan slita sig från datorn och som struntar i att äta och dylikt. Okej, riktigt så illa är det inte med mig men jag blir arg på mig själv för att jag kan vara så otroligt seg ibland.

Nej, nu ska jag gå ut i solen.

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad härligt med 22 grader och sol!

2008-04-07 @ 16:44:38
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0