sol, värme och terminator

Jag har inte kunnat gå ut på datorn förrän nu. Har varit på middag hos några vänner till familjen. Det var trevligt och det är alltid skönt när jag slipper tänka på vad jag ska laga för mat. Det enda är att det är superfint väder ute, sol och 25 grader typ. och då känns det lite synd att sitta inne vilket jag gjorde under middagen. Men, men lite sol har jag fått. Det var dock så varmt i solen att jag var tvungen att sätta mig i skuggan. Det fick mig att längta efter havet och möjligheten att kunna bada sådana här dagar. Det är en nackdel med Serbien - att det ligger i inlandet.

Jag såg de två första terminator-filmerna igår så nu ska jag snart börja titta på the sarah Connor cronicles. En ny tv-serie som tar vid där den andra filmen slutade men med Summer Glau i rollen som Sarah Connor. Filmerna var faktiskt riktigt bra så det ska bli kul att kunna se en fortsättning på det. Dessutom är Summer efter Joss Whedons kortlivade serie Firefly en favorit. Ska börja med det senare ikväll, nu är det alldeles för ljust. Tror faktiskt att jag ska gå ut nu igen, jag var bara tvungen att kolla vad som hänt på internet sen sist.

Edit: Jag inser nu att Summer Glau inte alls spelar Sarah connor utan en helt annan karaktär. En för mig okänd skådis spelar titelrollen. Dock så ska Summer inneha huvudrollen om jag fattat det rätt.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha det tycker jag du ska göra :) hoppas det går bra för henne nu då.

2008-04-20 @ 16:24:00
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0