Solbränna

Det är superfint väder idag igen, ska strax gå ut. Jag har faktiskt börjat få lite färg vilket känns jäkligt bra. Jag blir nästan alltid lite besatt varje sommar om att bli brun. Oftast blir jag ganska brun också, men om det regnar mycket får jag nästan lite panik för att jag är så blek. Och om det är för soligt blir jag rädd att jag ska få hudcancer samt rynkor. Så det är lite av en loose-loose situation, beroende på hur man ser det. Nuförtiden finns det ju BUS-produkter som tydligen är ganska bra, men det är ju FUSK!

Vid den första solen får jag dock alltid soleksem, röda prickar som kliar. Det har jag haft hela mitt liv, men det gäller bara den första solen sen går det över. Jag är van vid det.

Nej, nu ska jag gå ut i solen. Sedan ska jag till frisören och klippa mig. Hoppas att det blir bra.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja chuck har jag tänkt se men det har inte blivit av. jag vet inte om jag gillar the sarah connor...känns inte som min grej. men kanske :P

2008-04-21 @ 12:12:12
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0