Sommar, sommar, sommar!

Nu har jag följt min moders råd och ätit ordentligt med grönsaker. Det ska förhoppningsvis göra susen med min hälsa. Det är verkligen fint väder ute, jag får sommarkänslor av det. Dessvärre måste jag fortfarande undvika solen pga min acnemedicin. Men jag ska snart sluta med den så snart kommer jag också kunna sola och få lite färg. Jag tror aldrig jag varit så blek som jag är nu vid den här tiden på året, pga att jag varit tvungen att undvika solen.

Jag gick till internetstället tidigare idag för att betala räkningen (här kan man bara göra det manuellt) men kön var så lång att jag vände hemåt igen. Jag måste försöka igen nu för annars är det risk att de stänger av internet, och det vill vi inte veta av! Hoppas, hoppas, hoppas (om jag säger det tre gånger kanske min önskan går i uppfyllelse) att kön är mindre den här gången annars blir det till att svettas där i en halv evighet. Inte för att jag egentligen kan med att klaga på värmen, men det blir väldigt hett i affärer och så för luftkonditioneringen verkar inte ha kommit igång än på de flesta ställen. Men som sagt, jag borde inte klaga.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo det är sant. men såå mycket drack jag ändå inte. men hoppas dte är det så det är borta imorrn :)

2008-04-07 @ 17:29:34
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Jenny

ja det tror jag med att man gör. hatar eller älskar, det är ju en typisk sån serie. and i really didn't like it, får rysningar bara jag ser vinjetten. tycker det är ett konstigt program att visa för barn. fast det absolut värsta jag vet är verkligen lillstrumpa och syster yster. så jäkla mardrömsframkallande program. jag önskar verkligen att staffan westerberg hade gjort nåt annat med sitt liv än barnprogram som ger men för livet. usch.

2008-04-07 @ 19:08:59
URL: http://ynnejj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0