Tänk om, tänk om

Jag fortsätter på samma tema som förut. Det är trafikkaos utanför mitt hus, världens bilkö och det brukar det aldrig vara där. TÄNK OM DET ÄR DET IMORGON OCKSÅ SÅ ATT JAG INTE ENS KAN TA MIG FRAM TILL BUSSTATIONEN I BELGRAD OCH FÖRLORAR PENGARNA JAG BETALAT FÖR BILJETTEN! Nej, nu får jag sluta noja mig för småsaker. Det ordnar sig, det ordnar sig, det ordnar sig, det ordnar sig, det ordnar sig * försöker övertyga mig själv* det ordnar sig, det ordnar sig osv.

Det är skönt väder ute, inte sol men molnigt och 20 grader varmt. Eftersom jag undviker solen är det bra för mig. Värmen är faktiskt väldigt härlig, det är lite fuktigt i luften men det ger bara den där härliga "Vårregnskänslan".

Nu ska jag titta på Chuck. Lite verklighetsflykt ska nog kunna lugna ner mig lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0