Tv-veckan som kommer

Det känns som att det kommer bli en bra vecka. Äntligen kommer det nya avsnitt i USA efter strejken. Visserligen inte för alla serier som jag följer men ändå. Supernatural, Gossip girl, Lost och... eh är det inte en till som jag följer? Just nu står det helt still, men det kanske inte är mer. Jag håller ju på att se på alla avsnitt av Dirty sexy money ( som jag iofs funderar på att lägga ner) och The Sarah Connor cronicles, så det kommer ju inte bli någon brist på avsnitt direkt. Härligt! Har sett piloten av TSCC nu och jag gillade det verkligen, det rekommenderas så klart. Tror att den ska börja sändas på tv3 5 maj, om jag inte minns fel. image84

Oj pinsamt. Jag inser nu att jag stavat fel på chronicles...Jag har skrivit det som cronicles. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: anna

så himla härligt med gossip girl! jag har längtat som en idiot :P

2008-04-21 @ 00:34:29
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0