Uppdatering

Jag har varit lite dålig på att uppdatera idag men det är det som är problemet med bloggande, att det handlar om ens liv, och eftersom det inte händer så mycket för tillfället finns det heller inte mycket att skriva om. Visst skulle jag kunna skriva om helt andra saker som intresserar mig. Det försöker jag också, men problemet är att det inte är så mycket som intresserar mig nuförtiden.

Min mamma ringde mig faktiskt för att hon blev orolig då jag dels inte svarat på hennes sms och sen inte uppdaterat bloggen på länge. Hon är likadan som jag, om hon inte svarar direkt på sms/mail/telefonsamtal blir jag direkt superorolig. Jag saknar min mamma, vi är väldigt lika som personer och det senaste året har vi varit riktigt bra vänner och har inte bråkat alls så mycket så som vi gjorde för några år sedan.

Jag har köpt biljett till Kragujevac på söndag, åker 06.45 på morgonen så det blir till att gå upp tidigt. Huanamej, det kommer inte bli lätt med tanke på att jag vant mig vid att gå upp efter 10 varje dag. Men förhoppningsvis blir det en fin heldag på landet, särskilt om vädret är fint också. Jag känner trots allt fler människor där än vad jag gör i Belgrad så det kommer säkert bli trevligt.

Gud, mitt liv måste vara extremt ointressant att läsa om. Men tack för att ni står ut med mitt tråkiga liv, ni som läser i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0