Vad ska du bli?

Nu i dessa ansökningstider (ångest, ångest, ångest) så gjorde jag ett test på jobbkoll.se och det visade sig att jag ska bli psykolog när jag blir stor. Testet var väldigt ovetenskapligt kanske jag ska tillägga.  Men de hade en talande fråga: om jag oroade mig för kärnkraften eller börsen. Haha, det var ett lätt val. Hmm, jag som inte alls vill bli psykolog trots att det är min C-plan. Men det är bara för att jag skulle kunna komma in på det och det skulle kännas bra att ha nytta av mina betyg. Men, nej jag tror inte jag skulle bli en bra psykolog, jag skulle bara bry mig om mina egna problem. Fast, hur är det nu?, tjänar inte pyskologer ganska bra...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja psykologer tjänar nog bra. Ta dig en titt på In Treatment först bara så ser du vad du skulle ge dig in på... Man får nog höra väldigt mycket hemskt.

2008-04-03 @ 13:00:40
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0