Vita vingar är snyggt!

image63
image64
Två bilder från Belgrad idag. Det är lite disigt som ni märker. Jag gick förbi djurparken och tog kort på påfågeln som jag tyckte var så fin. Det känns lite som att kommentera någons klädsel men vita vingar är väldigt snyggt!

Annars så är det väl sådär med mig. Huvudvärken har inte släppt än men det är trots allt inte den värsta sorten. Bara lite vanlig spänningshuvudvärk och det är jag van vid. Jag håller på att kolla in utbildningar till hösten och det ger mig bara ångest. Hjälp, vad ska det bli av mig!? Visserligen så har jag redan lite lösa planer till hösten och söker lite saker (men jag vill inte skriva detaljerat om vad det gäller här i bloggen ifall jag inte skulle komma in) men det är ju bra att ha någon slags B-plan också. Gud, vad det är svårt att veta vad man vill.

Kommentarer
Postat av: Li

Sen när är påfåglar vita liksom? Den måste vara albino.

2008-04-08 @ 20:45:02
Postat av: Maja

Hmm, det tänkte jag inte på. Antingen så är den albino eller så kanske det finns vita påfåglar...? Det finns det ju uppenbarligen men som sort liksom. Djurparken har flera stycken vita påfåglar.

2008-04-08 @ 21:30:07
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Magdalena

Coolt. Aldrig sett en vitpåfågel. Väldigt vackert.

Du får inte ha ångest över vad du ska bli. Du har ju hela livet på dig. :) Vad du än hittar på i höst kommer det bli jättebra.

KRAM

2008-04-09 @ 09:31:19
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0