Your perfect major

Jag hittade det här testet genom Restless (på tv-land) blogg. Det visade sig att mitt perfekta huvudämne är journalistik vilket är väldigt passande för det är precis vad jag vill också. Gör testet du också! Du hittar det här.
   
What is your Perfect Major? (PLEASE RATE ME!!<3)
You scored as a Journalism
You are an aspiring journalist, and you should major in journalism! Like me, you are passionate about writing and expressing yourself, and you want the world to understand your beliefs through writing.
Journalism
 
92%
Philosophy
 
75%
Linguistics
 
75%
Theater
 
75%
Engineering
 
67%
English
 
67%
Sociology
 
58%
Anthropology
 
50%
Dance
 
50%
Art
 
42%
Biology
 
42%
Psychology
 
33%
Mathematics
 
33%
Chemistry
 
8%

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh! mera test, tack Maja!! :) ska göra det direkt trots att jag borde lägga mig och vila upp mig inför morgondagens övningar.

2008-04-04 @ 22:47:22
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0