1-årskalas

Jag är precis hemkommen från ett 1-årskalas på landet. Det var kul och det har varit fint väder också så att vi kunde sitta ute. Badade faktiskt i en sjö på hemvägen, det var kallt men skönt. Vad kan man säga, den lilla ettåringen är så klart gudomligt söt och charmig och han var riktigt social också och inte alls så där mammig som en del bebisar är. Jag tog typ femtio bilder på honom. Skulle gärna publicera dem men är inte så säker på att föräldrarna skulle gå med på det så jag tror jag låter bli.

Jag lyssnar på Jenny Lewis soloprojekt med the Watson twins, Rabbit fur coat just nu. Jag köpte den faktiskt som vanlig skiva. Jag vill ändå ha en komplett Jenny Lewis samling, är dock besviken på att det inte är något texthäfte i konvolutet. Hur dumt är inte det? Jag hatar att det finns så många artister som bara lägger in några bilder på sig själva eller någon abskyr konst typ.  Fattar de inte att folk vill kunna läsa texterna medan de lyssnar på musiken? Och så blir de arga för att folk väljer att ladda ner olagligt. Tja, vad ska man säga. Musiken är i vilket fall som helst jävligt bra och JW ska tydligen komma med nytt material snart. Härligt!

Kommentarer
Postat av: anna

hej du :) har vi bestämt nåt för imorrn?

2008-08-17 @ 15:53:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

18 utanför 7-eleven blir kanon! ses där :) nu är det ju gossip girl i 2 h på TV, nice! :)

2008-08-17 @ 17:40:49
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0